رویدادها آرشیو خبر ها
در یـوونـتوس هـمیـشه باید پـیـروز بـود

در یـوونـتوس هـمیـشه باید پـیـروز بـود

سباستین جووینکو مهاجم کوتاه قامت یوونتوسـی ها که بعد از مدت ها برای یووه در یک بازی مهم گلزنی کرد در مصاحبه ای از یووه و بازی با فیورنتینا و رئال می گوید .

" بازی های دشواری در پیش خواهیم داشت . بخصوص مقابل فیورنتینا که در فلورانس بازی خواهیم کرد . زیرا فیوره یک تیم خوب است که در سال های گذشته کارهای بزرگی انجام داده . بازی با آن ها سخت خواهد بود و البته یک بازی جذاب و زیبا "

" ما آماده هستیم . ما همیشه تلاش می کنیم که آماده باشیم , گاهی اوقات موفق هستیم و گاهی نه . اما همیشه باید خوب کار کنیم و آماده باشیم "

" من پیروز شدن و روح پیروزی را از اول در یووه آموختم . زمانی که جوانان بودم فهمیدم که در یوونتوس همیشه باید پیروز بود . شما به عنوان یک بازیکن در اینجا همیشه و در هر سن و جایگاهی باید به برد فکر کنید "

" رم من را تحت تاثیر قرار داده و البته ناپولی هم تیم ِ خوبی است . اما فکر می کنم که جنگیدن با هر 2 تیم برای اسکودتو سخت خواهد بود . همچنین فیورنتینا , میلان و اینتر هم هستند . البته ما اکنون در ابتدای کار قرار داریم و برای قضاوت زود اسـت "

" برابر میلان گل مهمی را زدم و از این بابت خوشحالم . همه چیز در آن بازی برای من عالی بود . هم گل و هم پیروزی که بدست آوردیم , اگرچه نمی توانم انکار کنم که علاقه مند به بازی کامل در ترکیب یووه هستم "

بازی با رئال ؟

" آن یک بازی دشوار است اما ما همیشه می خواهیم که بهترین نمایش را داشته باشیم و نتیجه را به نفع خود کنیم . این طبیعی است که ما همیشه برای پیروزی امیدوار باشیم ما همیشه همه نکات را در نظر می گیریم و برای هر بازی انگیزه زیادی داریم . حتی مقابل رئال مادرید که حریفی سرسخت است "

" من بجز ورزش فوتبال به تنیس هم علاقه مند هستم و آن را دنبال می کنم . در طول تابستان مدت زیادی را مشغول بازی بودم . با توجه به اینکه خود ِ من تخصص در ورزش گروهی دارم ورزش های فردی برایم جذاب شده که از بین آن ها تنیس را دنبال می کنم "

شروع یوونتوس بـَد بوده ؟

" خیر . شروع در هر فصل مهم است . اگرچه در ادامه نیز فرصت جبران وجود دارد . اما من می گویم که ما شروع خوبی در این فصل داشتیم و در تمام دیدارها سعی کردیم برنده باشیم . ما از تمام جَهات رو به جلو حرکت می کنیم و مشکلی وجود نخواهد داشـت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: